Top

Bestellen & Klantenservice

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Bestellingen vanaf € 45,- worden gratis naar u verzonden, u betaalt dus geen verzendkosten. Voor alle bestellingen tot € 45,- betaalt u een bijdrage van € 4,50 verzendkosten, ook als de werkelijke kosten hoger zijn. 
Let op: bij betaling onder rembours zijn wij genoodzaakt € 15,83 rembourskosten in rekening te brengen. In totaal komen de verzendkosten bij het versturen onder rembours dus op € 15,83. Verzendkosten zijn incl. BTW.
Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 8,50.

Hoe veilig is online winkelen bij ons?
Om het vertrouwen van consumenten in online winkelen te verbeteren, is er voor de webwinkelier een aantal verplichtingen in de wetgeving vastgelegd. Wij houden ons aan deze voorwaarden en werken uitsluitend conform de gedragscode voor webwinkels. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en geven garantie dat deze naar behoren kunnen worden gebruikt. Daarnaast worden alle persoonlijke inloggegevens versleuteld opgeslagen. 

Wat is de bestelprocedure?
In de categorieën in de linkerkolom hiernaast vindt u de Pupa make-up producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de winkelwagenbutton te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen, klik dat op "Verder winkelen".
Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de gewenste verzendmethode en klik op "afrekenen". Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Eventueel kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Volgende"
Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken. Klik op "Volgende" (om te betalen via uw uitgekozen betaalmethode) en uw bestelling is geplaatst.

Op welke wijze kan ik betalen?
1. IDEAL
Dit is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel. Op het moment dat u een online-aankoop wilt afrekenen, kunt u op het scherm kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden. U kiest dan voor iDEAL. Daarna selecteert u de bank waar u uw onlinebankzaken regelt. U komt dan in het internetbankierprogramma van uw eigen bank terecht waar alle relevante gegevens al staan ingevuld. Voor u dus geen gedoe’ met het overnemen van ordernummers en bedragen. Vervolgens autoriseert u de betaling op de voor u bekende manier (e.dentifier, ASN Digipas, Easykey, Tan-code, Random Reader, Digipas, Identifier of Webber) van uw bank.
2. VOORUITBETALING
U kunt het totaalbedrag overmaken naar ABNAMRO bankrekeningnummer 577835750 t.n.v. Cléophée & Nanda Huidverzorging. Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling:
IBAN: NL98ABNA0577835750 
BIC: ABNANL2A
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!
3. ONDER REMBOURS:
U betaalt rechtstreeks aan de TNT Post medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de TNT Post medewerker langskomt. Treft de TNT Post medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de TNT Post medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor het voldoen van uw bestelling.
Voor bestellingen met betaling onder rembours brengen wij € 15,83 in rekening. Een rembours betaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

Ik heb een artikel net ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op een verrekening?
Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt, als consument, zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U hebt geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Wat te doen bij annuleren?
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (uitsluitend als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen onze uiterste best om uw bestelling dezelfde dag nog te verzenden. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Via DHL probeert uw bestelling binnen 2 à 3 werkdagen bij u te bezorgen. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd. Wij leveren grotendeels uit eigen voorraad, indien een product is uitverkocht, wordt deze direct bij de importeur besteld en zodra het weer op voorraad is verzonden. Het is niet mogelijk om een afleverdatum te kiezen.
De DHL chauffeur zal uw bestelling over het algemeen tussen 12:00 en 18:00 uur op het door u opgegeven adres bezorgen. Indien u niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen is het mogelijk dat de bestelling tussen 18:00 en 21:00 uur opnieuw wordt aangeboden. Er worden tot 4 afleverpogingen gedaan.

Kan ik de producten ook zelf afhalen?
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Den Haag - Scheveningen. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.

Wat te doen bij retourneren?
U heeft een 'afkoelingsperiode' van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Wij zullen de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt, Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/SWIFT nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.
Retouradres:
Cléophée & Nanda Huidverzorgingspraktijk
Kanaalweg 15
2584CD Den Haag - Scheveningen
Nederland

Zijn de PUPA make-up producten hypoallergeen?
Ja, alle make-up producten van PUPA zijn hypoallergeen.

Zijn de PUPA make-up producten op dieren getest?
Geen van de PUPA make-up producten zijn op dieren getest.

Klachten/vragen
Wij vinden klantentevredenheid erg belangrijk. Bent u tevreden? Zegt het voort! Heeft u een vraag of klacht? Neemt u dan contact met ons op via tel. 0031-70-3225007 of mail ons via het contactformulier.